نمایشگاه ملی فولاد ایران، بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان‌ تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد محسوب می‌شود و به ابتکار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می‌شود.

نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت‌هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت‌هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند.

دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از ۱۴ الی ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.
حضور شرکت‌های مختلف در حوزه‌های نفت گاز پتروشیمی نوید بخش نمایشگاهی پر بار و موثر بود.

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی ایران مورخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. شرکت سناکو، ضمن شرکت در این نمایشگاه، میزبان مدیران ارشد، کارشناسان و متخصصان صنعت برق کشور بود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان اصفهان با حضور مقامات کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت و در آن ده‌ها کارخانه، واحد تولیدی، واحد‌های تحقیقاتی و دانشگاهی و همچنین شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی داخلی و خارجی نوین‌ترین صنایع، ماشین آلات و تجهیزات صنعت سیمان را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.